Onsdag:)

Förstod att jag inte skulle vara så bra på att komma igång med denna blogg:) menmen de blir nog bättre med tiden.

känslomässigt så har denna dag varit lite jobbig har tänkt mycket på en massa saker. Varför mitt liv inte är som jag vill att de ska vara.
Jag är självklart så himla glad att jag har en liten krabat i min mage som jag längtar såå efter men jag är väldigt ledsen för att jag inte får dela denna tid med en person som är väldigt speciell för mig. Självklart är jag väldigt tacksam för att mina vänner finns där å min familj men de är en person som saknas för mig.

Jag längtar som tusan till dansen som är på fredag så jag får annat roligt att tänka på, dans är bland de bästa som finns:) Fast jag inte har sådan jättemage:) så märker jag av att de har blivit jobbigare att dansa, kan vara mycket för att jag inte tränar dansen längre så tappar man kondis väldigt snabbt, men tur att man kommer iväg på dessa sociala danser.

Just nu ser jag på "Livet på BB" en väldigt bra serie, måste ju förbereda mig i tid:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0