Regnig dag

Natten till idag var väldigt jobbig, hade väldigt svårt att sova pga den lilla krabaten i min mage. Han ville aldrig ligga still där "inne". Han rörde sig extra mycket inatt tror jag:) Förmodligen är detta en vanesak så tillslut så kanske man kan somna oavsett vad som försiggår där "inne".

Klev upp vid 10 tiden för att sätta igång i tvättstugan, nästan alla mina kläder låg i tvättkorgen:) det är en utmärkt dag för tvättning när det är regnigt ute så trist. Så man lär nog vara i tvättstugan halva dagen:)

Jag längtar till eftermiddan/kvällen, ska bli spännande att se vad kvällen har att erbjuda:)




Dessutom har de gått 22 hela veckor idag, rullar på fint de här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0